Kırşehir Belediyesi Sosyal Medya İletişim Hattı Kurdu

Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, vatandaşların sorun ve şikayetlerini daha hızlı bir şekilde iletebilmeleri amacıyla AK Masa bünyesinde sosyal medya iletişim hattı kurulduğunu bildirdi.

Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci, vatandaşların sorun ve şikayetlerini daha hızlı bir şekilde iletebilmeleri amacıyla AK Masa bünyesinde sosyal medya iletişim hattı kurulduğunu bildirdi.

Bahçeci, yaptığı yazılı açıklamada, 7 gün 24 saat hizmet verecek 0552 450 4040 numaralı Whatsappİletişim Hattının hizmete girdiğini, gelen talep ve şikayetlerin ilgili birimler tarafından değerlendirileceğini ifade etti.

Vatandaşlara en hızlı şekilde hizmet verebilmek için tüm imkanlardan faydalandıklarını belirten Bahçeci, şunları kaydetti:

"Açtığımız Whatsapp hattımızla vatandaşlarımız, ne sorun varsa buradan bize iletebilirler. Bu, bir anlamda halkın kamerası olacak. Böylece mahallelerdeki olumsuzluklardan daha çabuk haberdar olacağız ve daha çabuk çözüm üretebileceğiz. Mesela bir yerde çukur var, halk için tehlike oluşturuyor. Vatandaş çeksin bize yollasın, biz gereğini yapalım. Bu sistemde vatandaşlar dilek ve şikayetlerini, görsel mesajlar ile iletecek."

Bahçeci, sosyal medya hizmet hattına gelecek şikayet ve sorunların AK Masa tarafından ilgili birimlere anında iletileceğini vurguladı.

Diğer Haberler